friday im in love! naaaaaaaaaaaaay

fredag kväll och jag sitter inne ? vad tänkte jag där? alla andra är ute och super och har kul förmodar jag ,
läste nyss mina favorit bloggar , kissie och blondin bella så jävla snygga är dom , skulle ge ALLT för att se ut som dom.
nu fick jag ett sms av malin , gud så barnsligt , hon skrev att hon har spytt 2 gånger , man ba HALLÅ ? hon dricker ju bara 5.4 er cider ,meeeeeeeees ! borde radera hennes nummer, aja nog óm det ,
jag hitta en trevlig tävling på en tjejs blogg http://erikkaaa.blogg.se/  man kan vinna smik och sådant , vore ju nice , och man får välja färger själv, skulle vilja ha en jätte brun fundesion(stavning daaah ?) och sen ett rosa läppstift himmla frecht! ne nu måste jag kila , ska kolla på någe som jag laddat ner ( jag vet olagligt men vem bryr siiig lix?)
ha det bra babes! pussssssssss
klaradenunderbara





hennes utseende är ju bara to die fooooooor <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0