OMG

ojoj har inte bloggar på .. jag vet inte hur länge , har bråkat med min bästakompis , vet ni om vvad? jo en kille-.- asså det började en ny kille i vår klass, han heter james och är skit snygg och jag sa det till henne , men vad gör hon ? frågar om han vill gå på bio med henne på lördag!? fast jag var intresserad... henne tänker jag inte prata med på länge iaf....
kan ju berätta vad som hänt i helgen , i fredags var det fest i humlan , fyfan va full jag var, mian sa att jag hånglade med alla! jo visst va!
lördagen . lite förkrök hos anna, sen vidare mot tomas och hans gäng ,, men det ska vi INTE prata om vad som hände,
och i söndags färgade jag håret och satte en det här :

blev jätte bra! ser faktis lite ut som kissie nu!
hann även med lite shopping , string och bhar.

nu ropar mamma på att jag ska komma -.- kärring..




puss och smeeeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0